Brev:
Opdragelse og håndtering - 13 mdr.
2. december 2014
Alder:
13 mdr.
Opdragelse og håndtering - 13 mdr.
Hej Helen
Vi har brug for råd og vejledning til hvordan vi håndtere vores kære datter på 13 måneder.
Hun er en lille bestemt pige, som forstår rigtig meget, hvilket vores dagpleje også siger. Daglig har vi kampe med hende, når hun ikke får sin vilje, så smider hun sig på gulvet, skaber sig og nogle gange kommer der tårer frem.
Hvordan skal vi forholde os til hendes udbrud? Og hvordan hjælper vi hende bedst på vej, så det ikke er noget hun udvikler yderligere?
Med venlig hilsen
Anne-Mette