Brev:
Farsyg og lillebror kommer
1. oktober 2014
Alder:
22 mdr.
Farsyg og lillebror kommer
Kaereste Helen...
Ja du er nærmest en del af vores familie!! Mange tak for en super hjemmeside som vi
bruger rigtigt meget…
Jeg har en rask sund soed dreng paa 22 maaneder.
Vi har en barneplejer der kommer om morgenen og tager afsted om aftenen (han skal starte dagpleje om en maaned men hun vil blive ved med at arbejde) som tager sig af ham mens vi er paa arbejde (vi er i udlandet lige for tiden).
Han har vaeret sammen med hende siden han var 4 maaneder (jeg startede paa arbejde efter 8 m). Sagen er at han er meget meget far syg og meget glad for hende. Jeg er glad for at han trives og har en far det lejer med ham som han elsker hoejt.
MEN jeg foeler bare at jeg er blevet skubbet til side. Han graeder naar far gaar men er ligeglad naar jeg tager afsted, vil kun have at far putter ham, loeber til far naar han kommer hjem og siger ikke engang hej til mig.
Han er naesten mere glad naar han ser damen om morgenen og graeder naar hun gaar om aftenen - jeg maa indroemme selvom jeg prover paa at tage det med ro bliver jeg meget sorget. Det er ligesom at han er glaedere for alle andre en mig.
Ogsaa er jeg 5 maaneder gravid.
- vi faar nr 2 dreng.Jeg ved ikke om at han forstaaet graviditeten eller om det er min mangel paa fysisk energi kraevende lege der har gjort at vi ikke er som vi plejede:(
Jeg savner virkelig at han var mors dreng:))-selvom han aldrig har vaeret babyen med overdrevet seperationsangst til mig.
Ja den blev lidt lang men jeg haaber at du kan fornemme mine foelelser..
Mange mange tak paa forhaand:))