Farsyg og lillebror kommer

1. oktober 2014

Kategori:
Alder:
22 mdr.

Farsyg og lillebror kommer

Kaereste Helen...

Ja du er nærmest en del af vores familie!! Mange tak for en super hjemmeside som vi
bruger rigtigt meget…

Jeg har en rask sund soed dreng paa 22 maaneder.

Vi har en barneplejer der kommer om morgenen og tager afsted om aftenen (han skal starte dagpleje om en maaned men hun vil blive ved med at arbejde) som tager sig af ham mens vi er paa arbejde (vi er i udlandet lige for tiden).

Han har vaeret sammen med hende siden han var 4 maaneder (jeg startede paa arbejde efter 8 m). Sagen er at han er meget meget far syg og meget glad for hende. Jeg er glad for at han trives og har en far det lejer med ham som han elsker hoejt.
MEN jeg foeler bare at jeg er blevet skubbet til side. Han graeder naar far gaar men er ligeglad naar jeg tager afsted, vil ...

Annonce

... kun have at far putter ham, loeber til far naar han kommer hjem og siger ikke engang hej til mig.

Han er naesten mere glad naar han ser damen om morgenen og graeder naar hun gaar om aftenen - jeg maa indroemme selvom jeg prover paa at tage det med ro bliver jeg meget sorget. Det er ligesom at han er glaedere for alle andre en mig.

Ogsaa er jeg 5 maaneder gravid.

- vi faar nr 2 dreng.Jeg ved ikke om at han forstaaet graviditeten eller om det er min mangel paa fysisk energi kraevende lege der har gjort at vi ikke er som vi plejede:(

Jeg savner virkelig at han var mors dreng:))-selvom han aldrig har vaeret babyen med overdrevet seperationsangst til mig.

Ja den blev lidt lang men jeg haaber at du kan fornemme mine foelelser..

Mange mange tak paa forhaand:))

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

16. april 2024 | Diverse | 2 år, 2 mdr.

Måltider og putning

Kære Helen, Tak for nogle rigtig gode råd sidste gang:) Min søn, når han...

11. april 2024 | Udvikling | 2 år, 2 mdr.

Toårig dreng og sproglig støtte

Kære Helen, Tak for din sidste svar. Jeg har nogle spørgsmål igen angående...

5. april 2024 | Bedsteforældre | 2 år

Overnatte hos bedsteforældre

Kære Helen Ja - som overskriften lyder, så går mit spørgsmål på, hvor gamle...

5. april 2024 | Udvikling | 2 år, 2 mdr.

Jeg har en dreng på to år

Kære Helen. Tak for din mail og tak for de rigtig gode råd sidste gang, hvor...

2. april 2024 | Udvikling | 2 år, 2 mdr.

Basker med armene

Hej Helen Er nød til at udtrykke en bekymring, som er kommet på det sidste....

Annonce

Viden om børn:

Tun og børn

Har du børn mellem 0 og 14 år, er det vigtigt, at du serverer masser af forskellig fisk for dem – men nye beregninger viser, at børn under 3 år bør få andre typer fisk end tunbøffer og udskæringer fra andre store rovfisk samt dåsetun.

Problemet med tunbøffer og andre store rovfisk er, at selv ved indtag af en lille mængde, kan barnet få kviksølv i en mængde, der kan skade barnets udvikling.

Alle børn op til 14-års alderen bør styre uden om tunbøffer og andre...

Læs mere i Babylex

Babyslynge

En babyslynge er et klæde, som man på forskellig vis binder omkring sig. Oftes er der et spænde eller en ring i den ene ende. Når Slyngen bindes fremkommer en lomme, hvori baby ligger eller sidder.

Slyngens fordel er at den yder støtte til hele babys krop og hoved, både når dit barn ligger og sidder. Der er mulighed for at variere bærestilling, hvilket er godt, hvis barnet bæres ofte eller længere tid af gangen.

I en babyslynge kan du normalt bære din baby længe...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens babydagbog som er en praktisk og lækker kalender smækfyldt med konkret information og gode idéer.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen,

Dette er mit første brev til dig - men mærkeligt nok, så har det ikke været muligt for mig at finde svaret i hverken bøger eller ved søgning på nettet, så jeg håber, at du kan gøre mig klogere.

På forhånd tak, Emilies mor