Brev:
Tale og forstå et nej
18. september 2014
Alder:
22 mdr.
Tale og forstå et nej
Hej Helen.
Jeg ville hører om jeg skal være bekrymret for min dreng på snart 2 år, han siger ikke rigtig noget, det eneste han kan sige er mor og bold, han vil slet ikke sige andet og vil heller ikke prøve, når vi sidder og læser bog eller på anden måde prøver at øve med ham, er det normalt eller er der noget galt?
Det andet spørgsmål jeg har er, at han forstår slet ikke et nej, han bliver bare ved og ved og hvis vi så tager ham og sætter ham i timeout bliver han sindsyg tosset og slog og flipper helt ud, jeg må nu indrømme jeg har aldrig set så stort temperment, hvad skal jeg gøre, er der noget jeg kan gøre?
Venlig hilsen