Brev:
Køkkenhygge bliver til køkkenuhygge
18. juli 2014
Alder:
11 mdr.
Køkkenhygge bliver til køkkenuhygge
Hej Helen
Først og fremmest tak for råd om nedtrapning af amning. Det var en smal sag at vende ham af med det. Han var tydeligvis klar, kun moren der var pylret ;)
Jeg har et lavpraktisk spørgsmål, jeg tænkte du måske kunne hjælpe med.
Vi er en familie der gør meget ud af den mad vi indtager (laver ting fra bunden osv.), men rigtig rigtig ofte når jeg laver mad i køkkenet bliver V, ked af det og vil op. Han rejser sig op af mig. Hvis jeg sætter ham ned på gulvet og siger vente, eller mor laver lige mad (bruger også babytegn) begynder han at græde. Han græder til jeg tager ham op. Jeg vil rigtig gerne inkluderer ham i madlavningen, jeg viser ham hvad jeg laver, lader ham se, dufte, rører, men ofte virker det slet ikke. Jeg skal tage ham op. Det er surt at køkkenhyggen ofte bliver køkkenuhygge. Jeg har også ofte legetøj med ude i køkkenet.
Nogle forslag til at vende denne rutine?