Brev:
Må mit barn se film med elskovs scener?
9. juli 2014
Alder:
7 år, 11 mdr.
Må mit barn se film med elskovs scener?
Hej Helen,
Min datter på snart 8 år er begyndt at ville se voksen film, som min mand og jeg har på Dvd'er. Den ene er filmen "Notebook", "Frankie and Johnny" og "Crush". Det er nogle meget romantiske film med elskovs scener i. Er det for meget at se for en pige på snart 8 år??
Mange hilsner
Sarah