Brev:
Mor/Datter forhold
9. juli 2014
Alder:
7 år, 11 mdr.
Mor/Datter forhold
Hej Helen,
Min datter L. har jeg mange konflikter med hver dag. Hun siger grimme ord til mig og kan finde på at slå, hvis hun ikke får tingene på hendes måde. Jeg har sagt, at jeg ikke vil have det, som ender med skrigen og råben og hvis jeg så lader hende være inde på værelset og hun har fået sin fred, kan hun komme ud til mig, som om intet var sket og spørge mig om jeg f.eks. har set hendes bold.
Hvad er det for noget??
Jeg vil så gerne have et godt forhold til hende, men synes, at det er sååååå svært, uden ale de konflikter? Hvad kan jeg gøre?? Jeg sætter mine grænser føler jeg, men det ender hver gang med, at jeg også bliver sur.
Kan du hjælpe mig??
Mange hilsner
Sarah