Brev:
Min dreng vil slå mig
18. april 2014
Alder:
2 år, 1 mdr.
Min dreng vil slå mig
Hej Helen.
Min dreng som netop er fyldt 2 år er en meget energisk dreng som både kan være meget glad og kærlig, men han er også begyndt at ville slå mig, oftest i situationer hvor det "kammer over" for ham. Det kan fx være når han er meget glad og ender med at han kommer helt op at køre.
Han slår oftest på mig og når jeg holder ham fast og fortæller ham med fast stemme at det må man ikke, griner han meget og kan ikke forstå det. Jeg har prøvet at sætte ham i sengen og gå, så bliver han ked af det og jeg går derind, men det synes jeg heller ikke om.
Hvad kan jeg gøre så han bedre forstår at han ikke må slå os?
Kærlig hilsen
Anne