Opdragelse - 2 år, 3 mdr.

13. april 2014

Kategori:
Alder:
2 år, 3 mdr.

Opdragelse - 2 år, 3 mdr.

Hej :)

Jeg skriver ang min søn på 2 år og 3mdr, han er en meget glad dreng med massere af energi.

I løbet af dagen er han stort set ude og lege hele tiden, han sover fra 12-14 om dagen og fra 19:30-05:30 om natten. Vi spiser hver aften kl 17.

Og fra vi skal spise og så til kl 18:45 har han så meget energi, han er ikke til at styre, han løber rundt over det hele, han slår, han råber og skriger.

Kl 18:15 kommer han i bad, og imens er han heller ikke rolig, han rejser sig op, kaster ...

Annonce

... med sit legetøj, skriger. Og når han kommer op og han bliver tørret, sparker han og råber og griner.

Når han slår og sparker, siger jeg bestemt at det vil jeg ikke have. Men så griner han bare og fortsætter.

Kl 19 får han læst godnat historie og der bliver han så mere rolig, og kl ca 19:30 falder han i søvn, hvis vi er hos ham. Hvis vi går ud vil han ikke sove, og han bliver ked af det.

Håber du kan hjælpe os med hvordan vi kommer bedre igennem vores aftner.

Med venlig hilsen
mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

26. marts 2024 | Sovevaner | 2 år, 6 mdr.

Svær putning - 2 år, 6 mdr.

Kære Helen, Et spørgsmål til putning. Vores dreng på 2.5 år har altid...

25. marts 2024 | Opdragelse | 2 år, 2 mdr.

2 årig dreng - fortsættelse

Kære Helen, Tusind tak for dine besvarelse. Jeg er meget lettet. De ting...

25. marts 2024 | Opdragelse | 2 år, 2 mdr.

2 årig dreng

Kære Helen, Jeg vil gerne starte med at skrive jeg er ordblind. Jeg håber...

7. marts 2024 | Renlighed | 23 mdr.

Tisse på potte

Kære Helen Først og fremmest igen tak for dit svar angående lur og...

5. marts 2024 | Opdragelse | 2 år, 1 mdr.

Vredes udbrud - 2 år, 1 mdr.

Hej Helen. Vores datter er nu 25 mdr og er en glad pige med et stort...

Annonce

Viden om børn:

Insemination

Hvis man har problemer med at blive gravide, så kan man blive behandlet med Insemination.

Insemination er den enkleste fertilitetsbehandling og den kan hjælpe, hvis manden har lettere nedsat sædkvalitet.

Behandlingen foregår ved at man fører en portion sæd direkte ind i livmoderen. På den måde springes sædcellerne den første del af vejen til ægget over og chancen for graviditet er dermed større. Derudover bruger man en 'oprenset' portion sæd, det vil sige en mere...

Læs mere i Babylex

Æteriske olier

Æteriske olier er planteolier, der tilsættes forskellige plejeprodukter, f.eks. massageolie, for at give det duft.

Æteriske olier kan indeholde allergene parfumestoffer, der kemisk set er identiske med - og lovgivningsmæssigt er sidestillet med - de syntetisk fremstillede.

I forhold til børn er det vigtigt at undgå parfumerede massageolier og helt undlade at bruge voksenprodukter. Æteriske olier bør ikke bruges direkte på huden og man skal være opmærksom på at...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om gråd og trøst, som er en guldgrube af information til desperate forældre.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen.

Tak for dine svar. Hvor er du bare dygtig. Tak for dine gode råd. Alle mine spekulationer er nu væk.. Vil prøve de ting du siger. Tak :)

Kærlig hilsen
Katrina, mor til dreng på 9 måneder