Brev:
Opdragelse - 2 år, 3 mdr.
13. april 2014
Alder:
2 år, 3 mdr.
Opdragelse - 2 år, 3 mdr.
Hej :)
Jeg skriver ang min søn på 2 år og 3mdr, han er en meget glad dreng med massere af energi.
I løbet af dagen er han stort set ude og lege hele tiden, han sover fra 12-14 om dagen og fra 19:30-05:30 om natten. Vi spiser hver aften kl 17.
Og fra vi skal spise og så til kl 18:45 har han så meget energi, han er ikke til at styre, han løber rundt over det hele, han slår, han råber og skriger.
Kl 18:15 kommer han i bad, og imens er han heller ikke rolig, han rejser sig op, kaster med sit legetøj, skriger. Og når han kommer op og han bliver tørret, sparker han og råber og griner.
Når han slår og sparker, siger jeg bestemt at det vil jeg ikke have. Men så griner han bare og fortsætter.
Kl 19 får han læst godnat historie og der bliver han så mere rolig, og kl ca 19:30 falder han i søvn, hvis vi er hos ham. Hvis vi går ud vil han ikke sove, og han bliver ked af det.
Håber du kan hjælpe os med hvordan vi kommer bedre igennem vores aftner.
Med venlig hilsen
mor