Brev:
Opdragelse - 2 år, 1 mdr.
9. marts 2014
Alder:
2 år, 1 mdr.
Opdragelse - 2 år, 1 mdr.
Hej igen :)
Jeg skriver ang. min søn på 2 år. Han er nu kommet rigtig i gang med sproget :)
Problemet er så bare nu at han er begyndt at spytte på gulvet og han kaster med sit legetøj
Hvordan griber jeg de situationer bedst an?
Med venlig hilsen
mor