Brev:
Pakke-kalender?
28. november 2013
Alder:
2 år
Pakke-kalender?
Kære Helen
Vores søn fylder 2 år her den 3/12. Vi havde egentlig ikke tænkt os, at han skulle have en pakke-kalender - dels pga manglende tid til at lave den, dels pga at jeg synes det er lidt fråds/overdrevent forbrug med alle de gaver/dippedutter.
MEN nu har min fars nye kæreste været så utrolig sød at give os en stor julestrømpe OG 24 sjove små gaver, der lige passer til vores søn, så nu er vi i et dilemma.
For hvad nu hvis vi giver ham en pakkekalender i år. Så skal vi jo også til at lave pakkekalendre alle de kommende mange år.... SUK. Eller måske man kan lave det om til bare at være adventsgaver, når han bliver lidt større (ift adventsgaver så er det også lidt et dilemma, fordi han netop har fødselsdag den 3. december, så jeg synes det bliver en lidt forvirrende sammenblanding af gaveregn).
Det er jo rigtigt, at det er sjovt og spændende som lille purk (og som forælder at se) at skulle kigge i julesokken om morgenen for at se, om julemanden har lagt noget til ham. Men hvad så, når det er den 25. og derefter - kan en 2-årig så godt finde ud af hvorfor det er slut?
Jeg glæder mig til at høre om dine tanker angående dette luksus-problem :o)
Kærlilg hilsen
M