Brev:
Hvornår fortælle om flytning?
1. november 2013
Alder:
3 år, 10 mdr.
Hvornår fortælle om flytning?
Kære Helen.
Lige endnu et spørgsmål i denne omgang.
Vi har planer om at flytte fra Kbh til Jylland til næste sommer. Vores datter skal i den forbindelse skifte børnehave (øv bøv:-( )
Mit spørgsmål drejer sig egentlig kort og godt om, hvornår vi fortæller hende om flytteplanerne?
Som tidligere skrevet er hun en sensitiv pige, der tænker meget over ting, og ikke er særlig glad for forandringer, så har jo ikke lyst til at hun skal spekulere for meget unødigt på det... Fx det at hun dermed skal flytte væk fra sin bedste legekammerat i børnehaven osv.
Mange hilsner fra
Mig