Brev:
Mad og opdragelse
19. september 2013
Alder:
8 mdr.
Mad og opdragelse
Hej Helen.
Nu har jeg endnu et spørgsmål til dig.
Eva er begyndt at spise lidt, men kun hvis hun selv kan sidde med det. Så hun får serveret stort set alt andet end mos og grød, da det kommer på ske.
Det fungerer for det meste ganske fint med masser af mad i hånd og på bakke bord - mit spørsmål lyder så: når hun kaster maden over bords og jeg samler op og aflevere til hende er det så det rigtige at gøre elller skal jeg begynde opdagelsen her i form af at hun ikke får det igen? Hun spiser ikke meget i forvejen og vi er nede på 2-3 amninger i løbet af natten (vi arbejder på at komme længere ned selvfølgelig ) så jeg føler lidt at jeg gør lige præcis hvad der behager den unge dame bare for at hun spiser!
Hilsen