Brev:
Bordmanér - 5 år, 7 mdr.
10. juli 2013
Alder:
5 år, 7 mdr.
Bordmanér - 5 år, 7 mdr.
Hej Helen.
Nu har jeg brug for et godt råd.
Vores dreng som i bund og grund er velopdragen (:-)) har dog temmelig svært ved at sidde pænt og spise (især om aftenen). Det betyder meget for mig, at han har pæne bordmanér, men jeg ved snart ikke, hvad jeg kan gøre, for at det kan lykkes. Jeg irettesætter ham temmelig meget under måltidet (spis din mad, sid pænt mv.) Og det er det samme hver aften - ingen bedring at spore.
Har du et tip til, hvordan jeg lige løser denne udfordring? Stemningen ved bordet er ellers god - han taler godt nok ret meget, men det er nu også hyggeligt.
God sommer!
Hilsen mor