Brev:
Søskende jalousi
19. maj 2013
Alder:
3 år, 10 mdr.
Søskende jalousi
Hej Helen!!
Har en datter på næsten 4 år (til august) og en søn på snar et år (til Juli). Har brug for nogle gode råd i forhold til at takle og forebygge søskende jalousi.
Min datter har svært ved at håndtere sine følelser i forhold til lillebror. Vil gerne have de udvikler et godt, kærligt og tær forhold il hinanden. Hvordan fremmer og styrker jeg dette?
Med venlig hilsen
Rikke