Brev:
Tvillinger hver for sig?
6. maj 2013
Alder:
9 mdr.
Tvillinger hver for sig?
Kære Helen,
Endnu et spørgsmål…
Hvad er dit syn på at skille tvillinger ad? Vores børn er tveæggede (dreng og pige) og snart ni måneder, indtil videre har de ikke været fra hinanden i mere end 30 minutter (de er ofte i hver deres rum i lejligheden, men kun kortvarigt). Er der forskel på skille dem ad om dagen og om natten? Er der nogle retningslinjer for hvor lang tid af gangen de kan være hver for sig?
Er det synd for dem, eller er det en luksus? Min kæreste og jeg er begge på barsel og har derfor mulighed for at tage en hver.
På forhånd tak.
Bedste hilsner fra
Daniel og Sasja