Brev:
Trods mv
21. marts 2013
Alder:
2 år, 8 mdr.
Trods mv
Kære Helen
Tak for dit svar ang søvn og adfærd. Det går faktisk bedre!
Vi har nogle episoder særligt i børnehaven, når jeg henter ham, hvor han fx sætter sig ned og nægter at rejse sig, vil gå den anden vej end den vej vi skal osv. Han er helt umulig at overtale til at komme med. Jeg har prøvet at stå og vente i ½ time, mens han sad på jorden flere gange, og det ender så med, at jeg bærer ham skrigende hjem på den ene arm, mens jeg kører barnevognen med den anden arm. Det samme gør sig gældende, nogle gange, når vi skal ud af døren om morgenen og ned ad trapperne, hvor han nægter at gå ned.
Om natten kan han også vågne op fx kl. 02:00, meget træt, og nægte at lægge sig ned igen, han begynder at græde og skrige.
Vi har svært ved at gennemskue, hvordan vi bedst reagerer i de her situationer? Og vil rigtig gerne have et par gode råd med på vejen :)
På forhånd tak
Mor