Brev:
HSP/SSB
22. januar 2013
Alder:
3 år, 8 mdr.
HSP/SSB
Hej Helen,
Tusind tak for dit sidste svar, nu er jeg her allerede igen :)
For et års tid siden læste jeg for første gang om “begrebet” særligt sentive børn, og overvejede om det måske var der Simon passer hen..
Efter at have set et indslag i tv, har vi det fremme igen der hjemme, og jo mere jeg/vi læser om det, des mere føler vi begge at det er noget vi kan bruge i forhold til Simon..
Det er helt klar noget Simon har arvet fra mig, og i forhold til mig selv, forklarer det bare SÅ meget..
Jeg er klar over at det ikke er alment anerkendt, og ikke en diagnose i den forstand, men vi har gennemgået en tjek liste, og vi svarer “rigtigt” på 20 ud af 23 spørgsmål..
Kender du det begreb, eller hvad man nu kalder det: HSP/SSB..??
Hvad er din holdning til det..??
Jeg har overvejet at tale med BH om det, jeg er dog klar over at de sikkert ikke anerkender det som jeg, men måske kan de bruge det i hverdagen i forhold til Simon..
Glæder os til at høre fra dig – Vibeke og Benny