Brev:
Storebror
30. september 2012
Alder:
4 år
Storebror
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. at blive storebror. Vi har fået et ny familiemedlem og storebror som snart er 4 år reagerer lidt voldsomt, larmer meget og er meget aggressiv, hvor vi ikke hele tiden ved hvad han kan finde på.
Han reagere også kraftigt i børnehaven.
Er det meget naturligt og hvordan tackler man det?
På forhånd mange tak.
Mor