Brev:
Antal timer i pasning
19. september 2012
Alder:
12 mdr.
Antal timer i pasning
Hej Helen!
Hvor mange timer har små børn (før børnehavealderen) behov for at være i pasning rent socialt set?
Når lillemanden skal starte i pasning, vil det være fra ca. 8-15. Jeg arbejder på deltid, og vi har derfor kun behov for at sende ham afsted (typisk) to dage om ugen. Vil han godt kunne forstå det, hvis jeg holder ham hjemme de andre dage? (Vi laver selvfølgelig ting sammen de dage han er hjemme.... svømning, legestue osv..).
Vil han blive "udenfor" i forhold til gruppen af børn på pasningsstedet? Han er 16 måneder, når han starter i pasning. Har du nogle råd til indkøring, - jeg tænker, skal han afsted hver dag de første uger eller?
Med venlig hilsen
NM