Brev:
Gider ikke far
26. august 2012
Alder:
2 år
Gider ikke far
Hej Helen.
Vi er en familie på far, mor og datter på 2 år.
Jeg har fra dag et været der meget for vores datter, da far har et krævende arbejde.
Når vi er hjemme alle tre er mor er stortset den eneste der duer, men hun hygger sig meget med far, når de er alene.
Hun vil ikke kysse og knuse med far godnat, hvis på en almindelig arbejdsdag, men hvis far en dag er hjemme hos hende hvor jeg ikke er der og de tager på tur og hygger, så duer far pludselig og hun mysser glædelig far.
Er vi hjemme alle tre er det for det meste mor som tager sig af leg og læsning.
Min kæreste og jeg har haft nogle dage hvor vi har hakket lidt på hinanden og er ikke i tvivl om at hun bemærker stemningen. Men ellers velforgerende forhold.
Men hvordan kan vi få far til at få mere lov til at være kærlig?
Hilsen