Brev:
Trusler - opdragelse
7. juli 2012
Alder:
3 år
Trusler - opdragelse
Hej Helen.
Jeg har et enkelt konkret spørgsmål:
Er jeg HEEELT gal på den, hvis jeg "truer" med ikke at få læst godnat historie, hvis ikke han vil børste tænder om aftenen?
Jeg spørger, fordi jeg nok godt ved det ikke er den helt rigtige måde at gøre det på :) Men det virker godt i situationer, der ellers godt kunne ende i et værre raseri-anfald. Burde jeg i stedet bare stå fast ved, at han skal, og så tage kampen med ham? Ved at "true" stille og roligt med godnathistorien går tingene fint og roligt...
På forhånd tak for dine fantastiske råd!