Dårlig mor

4. juli 2012

Kategori:
Alder:
17 mdr.

Dårlig mor

Hej Helen.

Ja, jeg skriver som jeg føler mig som en dårlig mor. Jeg har læst mange af dine svar til andre inc. mig selv, ang dette tema. Men jeg har svært ved at forholde mig til det.

Min dejlige dreng på 17 mdr. vil ikke så gerne være hos mig, når hans far er der. Hvis han slår sig og hans far er hjemme, vil han op til ham. Hvis han ikke er hjemme og han slår sig, vil han ikke op til mig. Han vil kun trøstes af sin far.
Feks. når han vågner om morgenen og vi tager ham ind i vores seng for at hygge, ligger han sig straks over til sin far og krammer og kysser. Det gør han aldrig ...

Annonce

... hos mig.
Jeg ved godt at det lyder som en klagesang, men jeg føler mig sat ud på et sidespor. Jeg synes det er rigtig dejligt at han er glad for sin far og prøver at opmuntre det, men selvfølgelig bliver jeg ked af det.

Jeg ved ikke om det har noget med at gøre at det er mig der for det meste siger nej og ikke giver ham lov til det hele.

Han er et flaskebarn, så far har givet ham flaske lige så meget som mig. Det er som om han er mere knyttet til sin far og som mor gør det mig ked af det. Som om, jeg har gjort noget forkert.

Er der noget jeg kan gøre?????

Venlig hilsen
Mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

13. januar 2024 | Sovevaner | 15 mdr.

Tidlige morgener - 15 mdr.

Kære Helen Jeg skriver til dig fordi jeg håber du kan hjælpe et par...

2. januar 2024 | Kost og ernæring | 15 mdr.

Vitaminpiller til børn

Kære Helen Godt nytår :) Jeg har lige et par korte spørgsmål i dag....

Annonce

Viden om børn:

Sushi til gravide og ammende

Gravide og ammende må meget gerne spise sushi, og det kan være en udmærket måde at få varieret sit indtag af fisk på. Der er dog lidt forholdsregler du skal tage.

Fødevarestyrelsen pålægger både forhandlere, sushi-restauranter og øvrige leverandører at dybfryse fisken før den sælges. Fisken skal være frosset ned til til -20 grader i 24 timer for at komme eventuelle parasitter i fiskekødet til livs.

Vælger du at lave sushi selv, skal fisken på samme måde fryses ned...

Læs mere i Babylex

Navn - navngivning

Alle børn skal have et navn - mindst et fornavn og et efternavn. Og dit barn skal have sit navn, før det fylder 6 måneder. I kan give jeres barn et navn på to måder: Enten ved dåb i folkekirken eller ved at ansøge om navngivning via Borger.dk.

Der er i princippet ikke nogen begrænsninger på antallet af fornavne, som du må kalde dit barn. Men der er regler for, hvilke navne du kan give dit barn. Som hovedregel må du ikke vælge et navn, der kan være til ulempe for dit barn.

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og sygdom, som giver dig ro og overblik, når dit barn har det dårligt.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Tusind tak for dine meget brugbare råd og ikke mindst for din omsorgsfulde respekt for børnene.

Tak fra Pernille
Sophus´ mor