Brev:
Uren hud og svedlugt
25. juni 2012
Alder:
7 år
Uren hud og svedlugt
Hej Helen
Min datter på 7 år har uren hud i t-zonen, og noget af det bliver til rigtige bumser. Derudover lugter hun skarpt af sved, ligesom voksne.
Der er ikke antydning af behåring eller hævede bryster, så det er nok ikke for tidlig pubertet.
Er det normalt med de ting i den alder, og er der noget, jeg kan gøre for at afhjælpe det?
Med venlig hilsen
L