Brev:
Bider i ting når han er sur
14. juni 2012
Alder:
21 mdr.
Bider i ting når han er sur
Hej Helen.
Nu skriver jeg igen til dine skønne brevkasse :)
Min dreng på 21 måneder, han er begyndt at bide i ting, når han ikke får sin vilje og bliver sur. Han kan også finde på at kaste med ting eller kaste sig ned på gulvet og slå og sparke i gulvet.
Er det normalt? Og hvordan skal jeg forholde mig?
Hilsen