Brev:
Jeg vil flytte
31. maj 2012
Alder:
2 år, 5 mdr.
Jeg vil flytte
Hej Helen. Tak for en super brevkasse:)
Jeg har truffet det svære valg, jeg vil flytte fra min kæreste og far til min datter på 2,5 år. Jeg er følselsesmæssigt helt afklaret med at forlade min kæreste, men jeg har det så dårligt pga vores datter. Hun er en glad sund og rask pige.
Mit problem er at jeg ikke ved hvordan deleordningen ska være så den bedst for hende. Hun er ligeså meget fars pige som hun er mors, der er ik en der bedst.
Jeg har læst meget omkring det og har fået forståelsen af at det ikke er en god ide med lige deling pga hendes alder. Men hvem ska så have basen?
Jeg mener at da jeg aflevere og henter hende hver dag og er den der tager til læge med hende og i det hele taget ser hende mest Det ville være bedst ar var hos mig mest.
Min kæreste ville også have svært ved at have hende i længere tid af gangen, han har ik særlig meget overskud og har aldrig deltaget i det huslige arbejde, så der er mange ting han skal lære og venne sig til.
Ville du mene at vores datter pga hendes alder ville have bedst af at være hos sin mor mest eller kunne hun ligeså godt være mest hos far?
Vi er lige flyttet for 5 mdr siden og vores datter er flyttet vuggestue som er en stor omvæltning for sådan lille en, og jeg har det så dårligt over at hun ska flytte igen, vil det slå hende helt ud af kurs? Hun ville ik skulle flytte vuggestue.
Tænker om hun ville kunne klare en lige deling når hun er lige knyttet til os begge eller det er hun udad til, ved ikke om det for hende betyder noget at det mig der ordner det meste med hende?
Håber du har nogle råd til en meget spekulerede mor med ondt i maven.
Hilsen mig