Brev:
Gråd ved gensyn ...
31. maj 2012
Alder:
18 mdr.
Gråd ved gensyn ...
Kære Helen.
Når min kæreste er alene med enten Sebastian eller begge børn, begynder han altid at græde, når jeg kommer hjem. Han har ellers været glad, mens jeg har været ude, men så snart han høre mig, kommer han grædende løbende hen til mig og vil op.
Det er aldrig, når jeg henter ham i vuggestuen, men kun herhjemme. Ellers er han en glad, fræk, velfungerende dreng, som dog er meget morsyg. Dette forstærkes ved, at jeg pt. ikke arbejder, og derfor er mest på børnene - får dem op om morgenen, afleverer og henter, bader og putter osv.
Kan han være utryg ved at være sammen med J? Eller har du mon en helt naturlig forklaring?
Tak for dit svar :)!
Og PS. Jeg var til dit foredrag om søvn på Hellerup bibliotek for lidt tid siden - superspændende!! (Det var mig, der spurgte lidt (meget) ind til bl.a. night terror, da Sebastian har det..)