Brev:
Sut - 3 år, 5 mdr.
14. maj 2012
Alder:
3 år, 5 mdr.
Sut - 3 år, 5 mdr.
Hej Helen
Jeg har en dejlig datter på 3 år og 5 måneder, som stadig bruger sut.
Vi har derhjemme talt om at nu skal sutten væk. Vi aner ikke hvordan vi skal gribe det an. Vores datter er VILD glad for sutten. Hvis hun fik lov vil hun har' den HELE TIDEN. Hun har kun sin sut når hun skal sove.
Mange af de konflikter vi har med hende omhandler hendes sut. Hun stjæler søsters sutter og når vi forklare hende at hun må få sin sut når hun skal sove, så bliver hun ked af det.
Vi er træt af alle de konflikter omkring sutten samt hun har vel en alder nu hvor det er naturligt ikke at bruge sutten.
Hvad vil du foreslå vi gør for at få sutten helt væk?
Vi har udsat "projektet" flere måneder nu fordi vi ved det bliver en kamp og vi skal være helt klar til at ta' den - vi ved bare ikke lige hvordan.
Nogle gode råd?
De bedste hilsner
Line