Brev:
Spisetider
10. april 2012
Alder:
2 år, 11 mdr.
Spisetider
Kære Helen,
Jeg har et par hurtige middags spørgsmål..
Siden Simon startede i VG har vi, så vidt som det nu har kunnet lade sig gøre, forsøgt at holde faste spisetider. Vi spiser frokost kl. 11 (i week-enderne) – som de gør i VG, og vores aftensmad ligger altid kl. 17.
Da Simon altid ligger i seng kl. 19, synes jeg ikke vi kan spise ret meget senere, da jeg mener at der skal gå mindst et par timer fra aftensmaden til man skal sove.
Hvad er din mening om dette – gør vi det rigtigt..??
Jeg er på nedsat tid, så vi har derfor ingen problemer med at spise allerede kl. 17, men i nogens øjne er det måske lidt tidligt..??
Simon spiser stadig ikke specielt varieret hjemme – det gør han tilgengæld i VG, her spiser han flere forskellige madvarer som han ikke spiser hos os :o( - men vi finder ud af det.
Vi laver altid børnevenlig mad, og vil han ikke have maden, får han få et stykke rugbrød.
Nu har snakken gået lidt på det med at SMAGE på maden, SKAL man det..??
Simon svar på, at han skal smage på maden er: "Nej tak, det har jeg ikke lyst til" – (så er det altså lidt svært at holde masken - hihi) og jeg har svært ved at argumentere imod sådan et svar, men skal vores svar så være, at så er der ingen anden mad..??
Jeg glæder mig til at høre fra dig :o)
Ha' en dejlig uge - Mange tanker og hilsner fra Vibeke