Brev:
Jalousi - 2 år, 5 mdr.
4. april 2012
Alder:
2 år, 5 mdr.
Jalousi - 2 år, 5 mdr.
Hej Helen
Vores søn på knap to et halvt har indtil nu været den kærlige storebror, men er begyndt at vise små tegn på jalousi, feks ved at gemme sin lillesøsters legetøj, sige at vi ikke må tage hende op, eller være lidt mere hårhændet med hende end ellers.
Hvordan takler vi denne spirende jalousi, inden den bliver problematisk?
Med venlig hilsen