Brev:
Ændre mor magnet til far magnet?
4. april 2012
Alder:
2 år, 9 mdr.
Ændre mor magnet til far magnet?
Hej igen Helen
Tusind tak for dit svar med hensyn til William og Theodor, mine to fantastiske rødder:)
Vi har de sidste dage brugt meget at anerkende Theos følelser når han har sine fortvivlelses anfald og det virker bare så godt!
Men han er en lille mor magnet, far må ingenting. Her om 14 dage tager jeg 4 dage til Norge med 2 veninder, og min stakkels mand er allerede ved at gå ud af sit gode skind bare ved tanken. Sagen er at Theodor hver eneste aften vågner mellem 21:30 og 22 og græder rigtig meget, og det er KUN mig der må hjælpe ham, far får bare kylet sutten i hovedet og Theo råber at han skal gå. Jeg kan godt forstå at min mand ikke ligefrem glæder sig til 5 aftener med disse anfald, når jeg ikke er hjemme. Når jeg går derind går det over i løbet af 5 minutter.
Theodor kommer også hver nat ind i vores seng, hviklet ikke er noget der generer mig, men det er stadig mig han søger, og jeg frygter virkelig at det bliver nogle frygtelige nætter for dem herhjemme.
Der er jo 14 dage til, så hvis der er et eller andet vi kan gøre for at øve, eller ændre dette mønster, vil jeg blive lykkelig. Jeg kan heller ikke nyde min tur, hvis jeg ved at mine mænd herhjemme råber af hinanden.
Hilsen