Brev:
At tage afsked på en god måde?
20. marts 2012
Alder:
19 mdr.
At tage afsked på en god måde?
Kære Helen.
Min søn på nu 19 mdr vil helst ikke slippe mig af syne - men gerne lave egne ting eller sammen med andre, når bare jeg er i nærheden et sted.
Han er endnu ikke blevet passet andet end 30 min af gangen nogle gange af mormor og morfar og nu kommer dagen så på søndag, hvor han skal passes hjemme hos os selv af mormor og morfar en eftermiddag.
Når jeg går græder han højt og det er svært for mig at gå for eksempel, når jeg skal til yoga. Hvordan lærer vi begge at tage afsked på en god måde? Tidligere har jeg gået ubemærket men samtidig følt at det var forkert.
De bedste hilsener
mamama