Brev:
Kursus
21. februar 2012
Alder:
2 år, 6 mdr.
Kursus
Kære Helen
Jeg har bare lige et kort spørgsmål til dig:
Jeg vil bare høre, om jeg godt kan tage på kursus (i arbejds øjemed) fra mandag til fredag og dermed være væk fra vores lille dreng på 2,5 år? Min mand er hjemme og vil så aflevere ham i børnehaven omkring kl. 7 (han bliver normal afleveret omkring kl. 7.30) og henter ham omkring kl. 16 (han bliver normalt ikke hentet så sent).
Egentlig vil jeg nok bare høre, om jeg skal have dårlig samvittighed eller om han godt kan "klare" at jeg er væk fra ham de 5 dage (kommer hjem fredag sidst på eftermiddagen).
Med venlig hilsen
mig