Brev:
Pasning ude - 4 mdr.
11. januar 2012
Alder:
4 mdr.
Pasning ude - 4 mdr.
Hej Helen!
Hvornår er det optimale tidspunkt for et barn at komme ud at blive passet?
Her tænker jeg udelukkende på barnets behov. I den tid barnet er hjemme vil det selvfølgelig komme ud blandt andre børn og blive aktiveret og stimuleret med alderssvarende aktiviteter.
Med venlig hilsen
mor