Brev:
Strukturering af arbejdstid
10. januar 2012
Alder:
16 mdr.
Strukturering af arbejdstid
Hej Helen.
Jeg har desværre været nødsaget til at skifte arbejde. I den nye stilling har jeg mulighed for at tilrettelægge rigtig meget af min arbejdstid selv, men der er en del transporttid to dage om ugen.
De to dage kan der være to scenarier for vores lille familie. Det ene går ud på, at jeg tager af sted tidligt om morgenen og kommer sent hjem de to dage og formentligt når at se min søn en lille times tid morgen og aften (samt om aftenen og natten, hvis han vågner). I det andet scenarie overnatter jeg på min arbejdsplads og kan formentligt aflevere den ene morgen og så eventuelt hente den efterfølgende eftermiddag, men er til gengæld helt fraværende en hel eftermiddag, aften, nat og morgen i træk. Hvad tror du et lille barn vil trives bedst med?
Mange hilsener,
M.