Brev:
Børnehaveproblem
6. januar 2012
Alder:
3 år, 9 mdr.
Børnehaveproblem
Kære Helen.
Tak for en super brevkasse.
Vi har et stort problem som vi håber at du kan vejlede os med.
Vores søn Victor på 3 år og 9 mdr. er så ulykkelig hver morgen, når han skal i børnehave. Han virker glad nok når vi henter ham og personalet siger at han er så glad, sjov og sprudlende hele dagen og de kan ikke forstå hvorfor han er så ked af det om morgenen.
Vi snakker om at nu skal han i børnehave og lege med alle hans venner ( der er flere som han leger rigtig godt med) og det går fint indtil vi kommer ind i børnehaven. Så bryder han sammen og græder og vil ikke slippe sin mor som afleverer ham. Nu er han begyndt at sige at han er syg og har ondt i maven, når han skal derned.
Det har nu stået på gennem længere tid og vi er meget ulykkelige over at han har det så skidt med det. Han har en lillesøster og leger rigtig godt med andre børn.
Håber at du har et råd til os.
Mange hilsner fra
Victors mor og far.