Brev:
Bliver hevet i håret
12. december 2011
Alder:
21 mdr.
Bliver hevet i håret
Hej Helen
Tak for dine altid brugbar svar.
Jeg har endnu et problem jeg godt kunne tænke mig dine synspunkter på.
Det drejer sig om vores datter på 21 mdr som bliver hevet i håret i inst.
Hun kommer hjem og siger av av og hiver i sit hår og går ind på værelset til billedet af vuggestuen og peger på en person og siger av og hiver i håret og siger højt nej.
Hun har gjort det i 14 dages tid nu og gør faktisk det samme, når jeg kommer og henter hende med at sige av, hive og pege.
Hun har så de sidste par dage begyndt at græde når vi skal derned og vil ikke ind og afleveres og græder og siger av moar..
Det gør jo så ondt i mit lille moderhjerte at jeg mest af alt har lyst til at tage hende med hjem igen.
Det skal lige sige at lige inden dette begyndte kom jeg og hentede hende i splitsekundet efter hun var blevet hevet og hørte hende skrige og kalde moar og være dybt ulykkelig på skødet af en pædagog der fortalt hvad der var sket.
Tog en snak med en pædagog i sidste uge og fortalt hvad jeg havde på fornemmelsen. Og han sagde så, at der var nogen der gik og rev hende i håret.
Jeg tænker bare på hvad jeg kan gøre. Er det bare en del af at være lille og i inst eller kan der gøres noget så hun ikke er så ked af det. Ved jo godt de ikke river med vilje og man nok intet kan gøre.
Tak