Brev:
Meget glad for sutten!
18. november 2011
Alder:
2 år, 6 mdr.
Meget glad for sutten!
Kære Helen,
Et hurtigt, men vigtigt spørgsmål om sut:
Min datter på 2½ er meget glad for sine sutter, og der lyder store protester, hvis vi beder om at få dem, og hun ikke lige er klar til at aflevere. Hun vil gerne have sut om morgenen, når hun står op og stadig er lidt morgenfortumlet, hun vil gerne have en sut, når jeg henter hende ved 15.30-tiden fra vuggestuen, og hun lige har brug for at slappe lidt af i klapvognen, og i det hele taget er der mange situationer, hvor hun beder om at få sin sut og bliver MEGET ulykkelig, hvis vi mener, hun kan klare sig uden.
Sidder hun og hygger med os med bog eller lign., og er der ikke lige en sut i nærheden, sutter hun på sine fingre. Det er en vane, jeg har hørt, man skal passe på.
Har du nogle gode tips til, hvordan vi en gang kan fejre hendes tre års fødselsdag uden sut i munden ;o)
Mange hilsner
Nikkeline