Brev:
Skilsmisse - 3 år, 6 mdr.
5. oktober 2011
Alder:
3 år, 6 mdr.
Skilsmisse  - 3 år, 6 mdr.
Kære Helen.
Mit barns far og jeg har desværre måtte sande at vi ikke kan leve sammen som par. Vi har en dejlig søn på 3.5 år sammen og er enige om at samarbejde bedst muligt, og føre ham på "bedste vis" igennem vores brud. Hvordan gør vi ?
Vi er enige om at vores søn fortsætter sin faste bopæl hos mig og at han skal være hos sin far et par gange om ugen. Han beholder derfor sit vante hjem og det er far der har fået en ny lejlighed et par km fra. Vi har snakket med vores søn om det og han virker til at forstå det, men ikke helt at rumme det. Er godt klar over det tager tid men han vågner nogle gange om natten og græder og spørger efter sin far. Det er hjerteskærende :( Hans far ringer og siger godnat til ham hver dag.
Han får også nogle voldsomme vredesudbrud på mig og slår og sparker og kalder mig dumme mor. Prøver at trøste ham og snakke om at det er okay at være sur og ked af det. Hvordan gør jeg min søn tryg i den nye hverdag ?
Hilsen