Brev:
Frustration og opdragelse
27. september 2011
Alder:
6 år, 4 mdr.
Frustration og opdragelse
Hej Helen.
Jeg er en ung mor på snart 26 år.. jeg bor alene med mine to børn, B. på 6 år og 8 mdr. og L. på 26 mdr.
Jeg skriver til dig i frustration og fordi jeg er ked af det.
Min søn har aldrig været ønsket af sin far. han har aldrig i hans liv haft kontakt til ham. dvs han har altid været alene med mig...
Han er en meget sesitiv dreng der hurtig knytter bånd til andre. Da hans lillesøster kom til verden var der rigtig meget jalousi og er der til dels stadig.
Mit broblem er at han er blevet rigtig provokerende overfor mig. svare mig konstant flabet. siger jeg nej til en ting. gør han det bare alligevel, og så opstår der en mindre disskussion, og til tider et kæmpe skænderi, da han provokere mig længe nok til jeg bliver så frustreret, at jeg til tider kommer til at råbe.
Jeg har dog også sat mig ned og talt pænt til ham og sagt jeg ikke synes det okay og det gør mig ked af det at vi skal have disse ture. da det er en daglig proces der tager hårdt på mig... men jeg får intet svar fra ham hverken på den ene eller anden måde..
det er ofte når jeg henter ham fra sfo det hele starter og så fortsætter det hjemme.
Han er en velfungerende dreng i skolen med god godt social netværk.. han hører efter, dog er der smuttere..
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre da det går ud over vores hverdag, hans søster. og jeg går i seng hver dag med dårlig samvittighed..
Hilsen mig