Brev:
Bordskik - 2 år, 1 mdr.
13. august 2011
Alder:
2 år, 1 mdr.
Bordskik - 2 år, 1 mdr.
Hej Helen.
Min mand og jeg er lidt – men kun lidt :-) uenige om, hvordan man sætter grænser og opdrager en lille størrelse på to år ved middagsbordet.
Jeg synes jo, det er i orden, at hun får lov at lege, når hun ikke kan spise mere, men min mand synes, hun skal blive siddende. Men hvad kan man forlange af et barn på den aldre, når det gælder bordskik?
Mange hilsner,
Sanne