Brev:
Bordskik - 2 år, 5 mdr.
6. august 2011
Alder:
2 år, 5 mdr.
Bordskik - 2 år, 5 mdr.
Hej Helen,
Nå nu skriver jeg til dig igen, da jeg håber du kan hjælpe os med nogle gode gode råd.
Vores lille mand på næsten 2 1/2 år har svært ved at blive siddende ved bordet, når han er færdig med at spise - nok desværre fordi vi har synes at det nok skulle komme jo ældre han blev.
Nu er det sådan han vil ned så snart han har spist - og nærmest "umuligt" at få ham til at blive siddende, da han selv kan gå ned.
Det er som om han slet ikke har ro i numsen til at sidde og spise, da han gerne vil spise hvis jeg giver ham mens han stadig kan lege og så komme og blive "fodret", men skal han sidde vil han ikke have mere mad.
Vi er dog stoppet med at give ham hvis han ikke sidder på sin stol.
Skal vi tvinge ham til at blive siddende? Dvs. vi skal tage kampen og blive ved at sætte ham tilbage hver gang han går ned og hvor han vil blive utrolig vred?
Ser frem til at høre dit mening :-))