Brev:
Flytterod
27. juli 2011
Alder:
2 år, 6 mdr.
Flytterod
Hej Helen.
Vil lige høre dig, hvad du vil anbefale, mht når man skal flytte med et barn.
1. skal barnet blive i den gamle lejlighed, imens man flytter tingene ud?
2. Skal barnet ud i den nye lejlighed imens tingene flyttes og derved tage imod alle sine ting i de nye omgivelser.
3. Skal barnet sige farvel til den gamle lejlighed, når den er tom, så hun kan forstå at man ikke bor der længere og at alle tingene nu er i den nye lejlighed?
4. Skal barnet ud og passes et andet sted imens man flytter og pakker ud og så kan hun komme hen til det nye sted uden at have oplevet flytningen? ( Flytningen tager kun et par timer)
Jeg har lidt svært ved at vurdere hvad der er bedst for min datter som godt kan være lidt sensitiv i forhold til for mange forandringer. Hvad vil dit råd være?
Hilsen Rikke