Brev:
Kommende storebror
24. juni 2011
Alder:
2 år, 3 mdr.
Kommende storebror
Hej Helen!
Tak for dit sidste svar, det går bedre nu!
Men nu har jeg et andet spørgsmål. :-) Vi skal nemlig have en lillebror eller søster efter lang tids prøven... Hurra!!
Men hvordan skal vi forberede vores søn på det? Jeg skal føde i slutningen af januar og han bliver 3 i slutningen af marts. Vi er begyndt at snakke om at babyer kommer inde fra morens mave og at han selv har været inde i min mave, og set billeder fra da han var en lille baby og fra da jeg var gravid... Men hvad skal vi ellers gøre? Kan du anbefale nogle bøger til 2-3 årige om at blive storebror (altså henvendt til drenge, han er meget dreng)? Vi vil gerne inddrage ham så meget som muligt, så han ikke føler sig svigtet og udenfor.
Håber du, som altid, kan komme med nogle gode råd! :-)
Med venlig hilsen
Nillemor