Frustreret over søn

6. juni 2011

Kategori:
Alder:
19 mdr.

Frustreret over søn

Hej Helen..

Mine sidste mange spørgsmål har handlet om Maximus vores yngste, men nu har jeg lidt om Kornelius (19 mdr) han har nærmest altid været god til at blive puttet, vi har allerhøjst skullet op til ham 2 gange for at sige nat og så lagde han sig til at sove, men den sidste tid har vi rendt i pendulfart deroppe, fordi så snart vi er ude at værelset, så sætter han sig op igen og begynder at små pylre, han er tydeligvis træt fordi når vi lægger ham tilrette igen så lukker han øjnene og putter sig med sin klud..

Hva sker der for ham??? + at han lige nu er i en periode hvor han er bund hammerne hysterisk... når vi feks prøver at hjælpe ham eller giver ham noget forkert mad eller kikker underligt på ham, så skriger han hysterisk ...

Annonce

... og smider rundt med tingene og bryder ofte grædende sammen over ingenting...

Han trives gennerelt godt og fungere godt i hans vs og han er meget glad for sin lillebror.. han er glad og tillidsfuld dreng, men det knuser mit hjerte at se ham så hysterisk...

Derudover så har han altid sovet dårligt om natten og vi er på en god nat inde hos ham 3 gange og en dårlig op til 10 gange og det er simpelthen så hårdt efterhåneden og vi forstår ikk hvorfor det bliver ved.. vi skal give ham noget at drikke eller også lægge ham ned igen + at han står op mellem kl 5-6 hver evig eneste morgen på trods af at han kommer i seng kl 20 og sover dårligt...

Ved godt at der er mange ting her men tænkte om du evt kunne hjælpe mig lidt...

Hilsen Sine

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

5. februar 2024 | Sovevaner | 22 mdr.

Rutiner og weekend, del 2 - Lur

Kære Helen Tak for dit svar på mit forrige brev. Det er rigtig godt at...

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

15. januar 2024 | Opdragelse | 21 mdr.

Rutiner og weekend

Kære Helen Tak for dit svar og gode råd angående mad og svingende appetit....

3. januar 2024 | Kost og ernæring | 21 mdr.

Nedsat appetit? - 21 mdr.

Kære Helen Godt nytår. Åh, det der med mad. H er en skøn lille...

Annonce

Viden om børn:

Smile

Der er ikke noget bedre end at få et smil fra sit barn!

Allerede få timer efter fødslen ligger barnet og kigger på sine omgivelser og på mor og far. I et sådan øjeblik kan man godt opleve sit barn smile. Det er dejligt, men er dog endnu ikke det bevidste smil.

Først når barnet er ca 6 uger gammelt kan man opleve det mere bevidste smil, hvor det er synet af mor, far, storesøsters ansigt, som får lillebror til at smile.

Jo mere du kan smile, pludre og...

Læs mere i Babylex

Navlestrengsblod - stamceller

Navlestrengsblod - det vil sige, det blod, som er tilbage navlestrengen og moderkagen efter fødslen - indeholder stamceller. Disse celler har hjulpet dit barn med at udvikle organer, blod, væv og immunsystem gennem hele graviditeten.

I dag forskes der meget intenst i brugen af stamceller, og håbet er at kunne gøre noget ved en række sygdomme, som i dag er uhelbredelige, fordi manglende eller ødelagte celler visse steder i kroppen ikke bliver dannet igen. Der findes mange...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Tusind tak for dine dejlige, fornuftige svar. De passer så godt til mit temperament, og det giver altså ro i sjælen at høre fra dig. Mange gange hjælper det også at få sat ord på sine bekymringer.

Jeg finder mange gode råd i dine tidligere svar til andre forældre. Jeg kan nogle gange føle mig som verdens dårligste mor, når ingenting vil lykkes. Derfor trøster det mig, når jeg kan læse, at jeg ikke er den eneste, der har problemer med de kære børn. Så føler jeg mig ikke så alene.

Tak fra Lis, mor til datter på 4 måneder