Brev:
Frustreret over søn
6. juni 2011
Alder:
19 mdr.
Frustreret over søn
Hej Helen..
Mine sidste mange spørgsmål har handlet om Maximus vores yngste, men nu har jeg lidt om Kornelius (19 mdr) han har nærmest altid været god til at blive puttet, vi har allerhøjst skullet op til ham 2 gange for at sige nat og så lagde han sig til at sove, men den sidste tid har vi rendt i pendulfart deroppe, fordi så snart vi er ude at værelset, så sætter han sig op igen og begynder at små pylre, han er tydeligvis træt fordi når vi lægger ham tilrette igen så lukker han øjnene og putter sig med sin klud..
Hva sker der for ham??? + at han lige nu er i en periode hvor han er bund hammerne hysterisk... når vi feks prøver at hjælpe ham eller giver ham noget forkert mad eller kikker underligt på ham, så skriger han hysterisk og smider rundt med tingene og bryder ofte grædende sammen over ingenting...
Han trives gennerelt godt og fungere godt i hans vs og han er meget glad for sin lillebror.. han er glad og tillidsfuld dreng, men det knuser mit hjerte at se ham så hysterisk...
Derudover så har han altid sovet dårligt om natten og vi er på en god nat inde hos ham 3 gange og en dårlig op til 10 gange og det er simpelthen så hårdt efterhåneden og vi forstår ikk hvorfor det bliver ved.. vi skal give ham noget at drikke eller også lægge ham ned igen + at han står op mellem kl 5-6 hver evig eneste morgen på trods af at han kommer i seng kl 20 og sover dårligt...
Ved godt at der er mange ting her men tænkte om du evt kunne hjælpe mig lidt...
Hilsen Sine