Brev:
Fars pige
7. april 2011
Alder:
14 mdr.
Fars pige
Hej Helen
Min datter har altid været fars pige, men det seneste stykke tid, er det blevet endnu mere/værre. Han er stort set den eneste der duer derhjemme. Hvis både min mand og jeg er hjemme så vil hun helst være hos ham. Hvis hun sidder på min arm og hendes far går forbi, så begynder hun at klynke og rækker ud efter ham. Hun stopper først klynkeriet når hun kommer over til ham. Hvis det ikke sker, så bliver hun rigtig vred og begynder at græde endnu mere.
Jeg er selvfølgelig glad for at hun er så glad for sin far, men jeg synes også det er hårdt at hun ikke har lyst til at være hos mig. Hvis min datter og jeg er alene hjemme så er jeg dog god nok.
Jeg er ærlig talt ret ked af, at jeg bliver afvist sådan af hende. Skal jeg være bekymret over at hun ikke vil være hos mig? Og kan jeg evt. gøre noget, eller må jeg bare acceptere at sådan er hun?
Mange hilsner
en mor