Brev:
Børnehaven
31. marts 2011
Alder:
2 år, 3 mdr.
Børnehaven
Hej Helen : )
En dag jeg kom og hentede Emilie i børnehaven, havde hun kastet sand på en dreng og han havde slået hende med en skovl i hovedet. Emilie begyndte at græde da jeg kom og pegede på sit hovede og pædagogen forklarede hvad der var sket.
Men Emilie var også helt ude af den, da vi kom hjem, hun græd og smed sig på gulvet. Men til sidst kunne vi tage hende op til os. I det store hele fornemmer vi, at hun er glad for børnehaven og at det er godt for hende.
Enkelte dage, specielt hvis Emilie er udenfor når hun bliver hentet, er hun ikke til at få med hjem. Jeg prøver, at tage det stille og roligt og interesserer mig for det hun viser mig etc. men på et tidspunkt, er vi jo nød til at gå og så siger jeg, at nu skal vi hjem etc. og tager hende i hånden. Men alligevel kan hun finde på, at protestere lidt
Jeg synes egentlig, at jeg prøver at tackle situationen godt, men hvordan gør jeg det bedst/bedre?
Venlig hilsen
Gitte