Brev:
Venner med hjem
25. marts 2011
Alder:
5 år
Venner med hjem
Hej Helen.
Skriver til dig fordi jeg har et spørgsmål om, hvornår man har kammerater med hjem??
Min datter på 5 år har ikke haft venner med hjem fra børnehaven. Jeg synes ikke der har været mulighed for det. Min datter kommer i børnehave klokken 7-15 hverdag, og er rigtig træt når jeg henter hende. Det har været svært at få det hele til at hænge sammen med lillesøster, mad, bad og putning. Min mand kommer hjem ml 16-17 så der er rimlig pres på med 2 trætte børn.
På vejen har hun en legekammerat, de leger ofte i weekenden.
Vil bare høre om det er unormalt at min datter ikke har haft nogen med hjem?
Venlig hilsen
Belinda