Brev:
Ekstremt farsyg dreng på 20 mdr.
2. marts 2011
Alder:
20 mdr.
Ekstremt farsyg dreng på 20 mdr.
Kære Helen
Jeg er bare så ulykkelig disse dage. Det er simpelthen kommet helt bag på mig at vores søn August på nu 20 måneder pludselig er blevet ekstremt farsyg og afviser mig hårdt og brutalt i udmeldinger som "gå væk mor" og "mor ikke komme", "mor ikke putte", "ikke op til mor" !!
Det startede med af far begyndte at putte oftere end jeg (ca 5 ud af 7 dage) hvorefter August er begyndt at reagere på, hvis det er mig der kommer ned til ham enten om morgenen, når han vågner eller om natten. Han bliver helt hysterisk, jeg må slet ikke røre ham, og han siger "gå væk mor" "Far" og begynder nogle gange at kalde på sin far. Hvis jeg rører og forsøger at trøste ham og tage ham op bliver han meget ked af det. Men så snart Far kommer falder han fuldstændig til ro og vil op.
Nu er far så begyndt at tage ham op og hvis jeg ligger op ovenpå i soveværelset stadig, plejer vi lige at hygge lidt deroppe sammen, men så snart far begynder at gå op af trappen til mor, bliver August helt rasende, og siger "ikke op til mor"! Og i dag ville han så efterfølgende ikke have at jeg kom ned af trappen " nej, mor ikke komme !!"....grædende....
Som sagt så er jeg fuldstændig grædefærdig og slået ud over dette. Jeg havde aldrig nogensiden forestillet mig at min elskede søn kunne finde på at afvise mig på den måde. Kan ikke lade være at føle at jeg har gjort et eller andet forkert og det er det som er grunden til at han nu afviser mig.
Mange hilsner
Jane