Brev:
Opdragelse - 10 mdr.
3. januar 2011
Alder:
10 mdr.
Opdragelse - 10 mdr.
Kære Helen
Godt nytår.
Min søn er en frisk og nysgerrig lille fyr på ti måneder. Han er overalt i vores hjem og piller i alting.
Hvornår er han gammel nok til at forstå at man fx ikke må smide tallerken på gulvet, skal ligge stille på puslebordet, ikke må rode med ledninger osv.
Indtil videre bruger vi afledningsstrategien - men vil egentlig gerne vide, hvornår han udviklingsmæssigt er klar til at forstå mere hvad man må og ikke må?
Hilsen C