Brev:
Børn og fjernsyn
19. december 2010
Alder:
19 mdr.
Børn og fjernsyn
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang. små børn og fjernsyn. Vores 20 måneder gamle datter er vildt begejstret for at se musikvideoer (Disney, børnesange, opera - alt muligt så længe det er musik). Almindeligt fjernsyn interesserer hende ca. 5 minutter - med mindre det er Bamse og Kylling, så er interessen lidt større.
Men hvad siger eksperterne egentlig mht. børn og fjernsyn? Og er der forskel på, om hun ser musik på fjernsynet eller almindeligt fjernsyn?
God jul!
Kærlig hilsen
Lotte